Magyar nyelv English version Performan Group

Munkaerő-piaci marketing

Minden olyan tevékenység átfogó neve, amellyel egy vállalat a munkaerő piacon elősegítheti a róla kialakított kép pozitív megváltoztatását, ezzel fokozva a munkaerőt vonzó és megtartó képességét.

Legfőbb csatornái lehetnek a saját dolgozók elégedettségének növelése (megbecsülés, képzés, arányos kompenzáció és elvárások, stb.), amelyek szájhagyomány útján terjesztik a munkáltatóval kapcsolatos pozitív attitűdjüket; ugyanakkor megvalósulhat számos más módon is a külvilág felé: pl. a cég- vagy szolgáltatásbrandek értékének (státuszának) általános emelése; munkaerő-piaci kutatásokban való részvétel, rangos helyezések elérése; részvétel állásbörzéken, fórumokon; rendszeres megjelenés tranee programokon; állásinterjúkon való partnerként való viselkedés, visszajelzés nyújtása, korrekt bánásmód stb.

vissza