Magyar nyelv English version Performan Group

Dolgozói elégedettség vizsgálat

Egyre fontosabb szerepet tölt be a munkavállalói elégedettség a versenyképességben. Az elégedett dolgozó lojális, együttműködő, motivált, amellyel nagymértékben hozzájárul cége sikerességéhez. Az elégedettség csökkenése egyértelműen a munka rovására megy. A nem elégedett dolgozók feszültek, gyakran nem vagy csak részben rendelkeznek a számukra szükséges információkkal. Nem érzik megbecsültnek magukat vagy szakmai, szervezeti vagy személyes szempontból. Ez egyértelműen a lojalitás csökkenését váltja ki, ami akadályozza a cég fejlődését. Emiatt nagy fontosságú a munkahelyi elégedettség mérése.

Az elégedettségi mutatók visszajelzéssel szolgálnak a cég menedzsmentje számára az aktuális állapotról és a szükségszerű kommunikációs vagy fejlesztési teendőkről.

A munkahelyi elégedettség felmérések gyakorta kiterjednek szervezeti szempontból az azonosulás fokára a cég működésével, termékeivel, stratégiájával kapcsolatosan; a vezetés által nyújtott és kért információs csatornák működésére vonatkozóan; a cégkultúrában található komfortra (közérzet, pozitív-negatív attitűdök); az ellátott munkakörrel való azonosulásra, a tevékenységek és elvárások pontos ismeretére; karrier szempontú és kompenzációs elégedettségre.

 

Kapcsolódó tartalom:

Dolgozói elégedettség felmérése


vissza