Magyar nyelv English version Performan Group

A Performan Group története

A Performan Group 2003-as megalakulása óta jelentős növekedésen ment keresztül. Stabil partnerkapcsolataira alapozva munkatársi állománya, projektszáma, éves árbevételi mutatói alapján mára stabil piaci szereplővé vált a minőségi HR szolgáltatásokat nyújtó vezetői tanácsadási piacon.

Cégünk kronológiája évszámok és mérföldkövek szerint:

 

2003

A cégcsoportot két magánszemély alapította vezetői tanácsadási és ügyfél oldalon szerzett felsővezetői tapasztalatokkal. Az alapítók máig a cégben dolgoznak, a cégcsoport egyes divízióit vezetik, személyesen garantálva ügyfeleik számára a minőségi elkötelezettséget. A cég "PerforMAN Tanácsadó Kft." néven alakult és akkoriban főként vezetőkeresési és kompetenciafejlesztési területeken dolgozott.

 

Rendezvény

2004

A minőségi szolgáltatások egyre több ügyfelet vonzva szélesítették a szolgáltatás-palettát. Ekkor jelentek meg máig népszerű szolgáltatásink közül pl. a "kompetencia alapú keresés-kiválasztási tréningek vezetőknek" - amely tréningen a mai napig több, mint 30 vállalat 300 vezető vagy HR munkatársa vett már részt szélesítve ismereteit és bővítve szaktudását új munkatársa felvételéhez.

2005

A cégcsoport új irodába költözött és létszámot bővített. Egyik első asszisztens munkatársunk mára a vezetőkeresési divíziónk senior tanácsadója. Túljutottunk az 50. sikeres keresésen.

2006 - 2007

Tovább bővülő létszámmal, számos projektreferenciával bővülve megindult az első strukturált ügyfélmenedzsment rendszerünk.

rendezvényÜgyfeleink ebből az időszakból kreatív megkereséseinkről, évente több alkalommal megrendezett élményrendezvényeinkről emlékezhetnek ránk. Volt ezek között történelmi süteménykóstoló a várban, amelynek a Ruszwurm cukrászda adott hiteles helyszínt. A rendkívüli résztvevői létszám miatt sokan egymás ölébe ülve hallgatták a korábbi egyik tulajdonos, Sípos úr ma is élő 93 éves lányát, amint a sütik kóstolása mellett olvasta fel sárguló papírról a korabeli recepteket.

Rendezvény
Emlékezetes számos egész napos családi rendezvényünk mellett a "Whiskey Akadémia", ahol skót dudás kíséretében kóstoltuk meg a tájegységekre jellemző italokat. Meglepetésünkre és örömünkre nem csak férfi ügyfeleink jöttek el.




2008

Irodánk

A létszám növekedésével új irodát építettünk, kifejezetten vezetői tanácsadási célra. Ez az irodánk sokak visszajelzése szerint máig az egyik legszebb és funkcionálisan is számos hasznos újdonságot jelentő vezetői tanácsadói iroda Magyarországon.

 

 

 

 

Ebben az évben különvált specialista keresési divíziónk, és cégünk egy kisebb arculatváltási folyamaton is átesett. Divízióink közül így önállóvá és saját specialista csapattal működő egységgé vált a PerforMAN Quality Executive Search divíziónk és mellette elindult specialista kereső tevékenységgel, mára már jól ismert Talent Selection márkánk. 

 


2008 vége- 2009

A globális pénzügyi válság azonnal elérte a tanácsadási piacokat is. Hetek alatt a folyó megbízások megtorpantak. A tanácsadási tevékenység iránti kereslet jelentősen csökkent. Új stratégiára volt szükség. A minőségi portfólió bővítése mellett döntöttünk és létrehoztuk vezetői fejlesztésekkel foglalkozó DevelopMEN Quality Consulting and Training divíziónkat.

 

 

Még ebben az évben EU támogatású projektbe vágtunk, hogy a válság éveit fejlesztésre fordítsuk. Eközben vezetői kereséseink mellett elindítottuk mára kiemelten népszerűvé vált CXO Career Coaching szolgáltatásunkat. Támogatásunkkal több tíz felsővezető lett sikeresebb álláskereső, tanácsainkkal többen a válság legnehezebb időszakában is vezetői állást találtak maguknak. Talent Selection divíziónk elnyerte első Outplacement megbízását ahol rögtön kb. 120 munkavállalót támogattunk gondoskodó elbocsátási projektben sikerrel. 

2010

Elindult saját fejlesztésű CRM és adatbázis rendszerünk fejlesztése, amely mára a legkorszerűbb megoldásokat kínálja Ügyfeleinknek és Jelöltjeinknek egyaránt. Online ügyfélkapun keresztül egyedi és unikum lehetőséget kínál arra, hogy Ügyfeleink teljes transzparenciával láthassák azt a folyamatot, amit számukra végzünk; Jelöltejeinknek pedig arra, hogy  mindenki maga kezelheti pályázatait az online menün keresztül. E tekintetben is magas minőségű és egyedi megoldás született Jelöltjeink támogatásában. 

2011

Executive Newsletter fejlécElindult az "Executive Newsletter", amely évente 2-3 alkalommal szolgáltat online formában híreket cégcsoportunkról és érdekes cikkeket tanácsadóink tollából.

2012

Újabb létszámbeli bővülésre került sor. Emellett teljes arculati átalakulás indult, amelynek része az Ön által most olvasott, a cégcsoportot új, egységes formában bemutató honlap, valamint számos ehhez kapcsolódó jelenlegi háttér fejlesztés és későbbi CRM- és kiválasztási rendszerfejlesztés is.

2013

Cégcsoportunk szeptemberben ünnepelte alapításának 10. évfordulóját. A jubileum alkalmából számos innovációval, szervezeti és működési megújulási folyamattal készültünk.

2014

2014 februárjától immár jogilag is egy céggé váltunk. A Performan Group Kft. három divíziója révén felöleli a HR tanácsadás legfőbb területeit:

Performan: Vezetői pozíciók betöltése aktív kutatás alapú „executive search” módszertannal. Vezetői tanácsadás, CXO Career Coaching. 

Talent Selection: Vezető-támogató, specialista és beosztotti csapatok keresése és kiválasztása. Kihelyezett HR tanácsadás és outplacement. 

Developmen: Menedzsment és humán erőforrás fejlesztési tanácsadás. Kompetencia-alapú HR rendszerek, átfogó

Az összefonódás révén komlexebb megoldásokat kínálunk Ügyfeleink számára.

 

2014 további újdonságokat hozott cégünk életébe: telephelyünket átköltöztettük a 12. kerület szívébe, a csendes és exkluzív Derkovits utcába. A négyszintes épületben külön tréningterem áll rendelkezésre Ügyefeleink magasabb minőségű kiszolgálása érdekben.

 

 

 
 
 


Referenciák

Referenciák

Más iparágakban végzett munkáink mellett kiemelten erős partnerkapcsolatokkal rendelkezünk műszaki, gyártási, kereskedelmi, FMCG, gyógyszer, energia, infokommunikációs és agrár területeken.

 
bővebben